• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична служба

/Files/images/1.jpg

Інформаційна картка.

/Files/images/Рисунок1.jpgОчолює методичну службу закладу вихователь-методист Герасименко Тетяна Миколаївна, має фахову вищу педагогічну освіту, вищу кваліфікаційну категорію. Педагогічний стаж - 14 років.
Метою роботи методичного кабінету закладу є:
  • планування, керівництво і контроль за освітнім процесом;
  • надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо підвищення їх кваліфікації, професійної компетентності в роботі з дітьми, батьками і громадськістю;
  • педагогічна просвіта батьків;
  • створення сприятливих умов для самовдосконалення педагогів, розвитку творчої ініціативи.
Цього навчального року працюємо за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років "Дитина" та програмою "Впевнений старт".
Реалізуємо варіативну складову БКДО України: впроваджуємо парціальні програми та педагогічні технології, такі як "Україна - моя Батьківщина","Вчимося жити разом","Про себе треба знати, про себе треба дбати".
Педагоги нашого дошкільного закладу є активними учасниками обговорень проблемних питань, незакомплексовано висловлюють думки, завжди в пошуках нових підходів до реалізації освітніх вимог.
Ми відкриті до роботи з батьками, залучаємо їх до обговорень на педагогічній раді, оскільки вони стурбовані не тільки станом матеріальної бази ДНЗ, а й переймаються організацією і змістом навчально-виховного процесу.
На педагогічній раді завжди задіяна логопедична і соціально-психологічна служби, які можуть активізувати діяльність педагогічного колективу.
Ми за творче, ініціативне й новаторське ставлення до роботи, яке є критерієм соціальної активності педагога.

Завдання ДНЗ (ясла-садка) «Золотий ключик» Вишгородської міської ради на 2017-2018 навчальний рік

1. Розвиток творчої особистості дошкільника засобами художньо-естетичного діяльності.

§ Забезпечувати ефективний педагогічний супровід образотворчої діяльності дітей.

§ Створювати умови дітям для реалізації можливостей для експериментування, пошуків образів, сміливих втілень фантазій, вражень.

§ Активно застосовувати нетрадиційні техніки малювання в освітньому процесі.

2. Формування логіко-математичної компетенції дітей дошкільного віку відповідно до стандартів БКДО.

§ підвищення професійної компетентності педагогів в галузі сучасних освітніх технологій з розвитку логіко-математичної компетенції дітей дошкільного віку;

§ розвиток інтелектуальної та творчої активності педагогів;

§ Забезпечення сприятливих умов для активного впровадження передового педагогічного досвіду з формування логіко-математичних уявлень і оснащення освітнього процесу необхідним дидактичним матеріалом та обладнанням.

3. Реалізація завдань дошкільної освіти через активізацію співпраці з родинами вихованців.

§ Створення єдиного освітнього простору "ДНЗ та родина" з метою забезпечення гармонійного розвитку вихованців.

§ активізація роботи з родинами по наданню фахової психолого-педагогічної допомоги у вихованні і розвитку дітей дошкільного віку.

§ Забезпечення умов, що спонукають батьків до об'єднання зусиль із педагогами для досягнення позитивних результатів у питаннях розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку.

§ Залучення батьків до життя дитячого садка через пошук та впровадження найбільш ефективних форм роботи.

§ підвищення комунікативної культури всіх учасників освітнього процесу.

4. Налагодження співробітництва між педагогами дошкільного навчального закладу і вчителями початкових класів

за напрямами:

– інформаційно-просвітницьким (ознайомлення із завданнями здійснення наступності в роботі з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку, спрямованій на формування духовно розвиненої, патріотично налаштованої та працелюбної особистості);

– методичним (ознайомлення зі змістом, формами та методами освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах і початковій школі);

5. Продовжувати підвищувати якість дошкільної освіти через застосування сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду роботи, удосконалення механізму моніторингу освітнього процесу.

/Files/images/2.jpg/Files/images/3.jpg/Files/images/4.jpg/Files/images/5.gif/Files/images/6.jpg/Files/images/7.jpg/Files/images/8.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 296

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.